Hati yang 'baru'. Blog ini?

Salam

Alhamdulillah, perit tahun 2 berakhir baru-baru ini dengan langkahan baru ke tahun 3. Dengan semangat baru alhamdulillah.

Sememangnya saya suka pulang ke Malaysia. Kepulangan ke Malaysia ibarat mengecas kembali iman... Kesibukan di Irbid, dengan pelbagai masalah yang saya timbulkan sendiri, menyebabkan saya kerap kembali ke Malaysia. Tambahan pula ada kerja yang perlu dilakukan.

Hati yang 'baru'. Segalanya telah dilepaskan ketika pulang bercuti di Malaysia hari raya baru-baru ini. Kini saya rasa bebas, bebas dengan kemahuan saya sendiri mendalami agama ALLAH, mencari cintaNYA. Dengan cara saya sendiri berbakti untuk agamaNYA. Hanya mencari redhaNYA dalam setiap amal. Memulakan amal dengan niat yang betul dan ikhlas, dan menyempurnakannya tanpa mencalarkannya.

Walaupun kekadang karat-karat hati yang masih ada cuba menyerlahkan diri, namun insyaALLAH, saya akan cuba berdiri dan kekal istiqamah dengan saya sekarang. Semoga ALLAH membantu saya dan sahabat-sahabat.

cuti...

Blog ini berehat...untuk selamanya. Dengan hati yang baru ini, ingin sekali saya mulakan perjuangan saya di atas jalan yang baru. Yang masih putih. Yang belum saya kotori dengan lumpur zaman silam. InsyaALLAH saya akan mulakan blog baru, dengan ID baru. Kalau nak tau alamat blog saya...hmm...

Terima kasih kepada semua dan jutaan kemaafan dipinta. Kepada ALLAH dikembalikan segala urusan. Salam.

0 Responses to "Hati yang 'baru'. Blog ini?"